Защитената търговска марка е марка, която е регистрирана в съответния патентен или търговски регистър. Тази регистрация предоставя на притежателя на марката правната защита и ексклузивно право да използва тази марка за продажба на своите продукти или услуги в рамките на определения клас, за който е регистрирана. Защитената търговска марка дава на притежателя на марката правото да предотвратява използването от трети лица на идентични или сходни марки за сходни или идентични продукти или услуги, което помага да се предотврати конкуренцията от нелоялни практики и пазарна плагиация.
Как да правим проучвания за защитени търговски марки? Обхват на регистрации, съответно национални и/или европейски за притежание на правата върху марката на известен български футболист, за коя/ кои държави е регистрирана марката, за какви стоки/ услуги има регистрация, от кога е заявена и регистрирана марката. Всичко това може да научите от приложения казус.
Вижте файла с КАЗУС 2 за повече информация
Финансирано от Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз (EUIPO). Изразените възгледи и мнения обаче принадлежат изцяло на техния(ите) автор(и) и не отразяват непременно възгледите и мненията на Европейския съюз или на Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз. За тях не носи отговорност нито Европейският съюз, нито EUIPO.